
Estem orgullosos de la feina que fem i de com la fem i prova d´aquesta tasca ben feta durant els 40 anys de trajectòria de l´empresa (1977 – 2017) és el reconeixement en els 5 projectes presentats als Premios Letra 2016, on hem estat guardonats amb 2 Letras de Oro, 1 de Plata i 2 Selección Letra.
Els Premios Letra s´han convertit en els premis de referència i de més prestigi del sector de la impressió digital i de la comunicació visual a Espanya.
El lliurament dels premis es van fer en el marc de Graphispag, organitzat per Vereditas, que han distingit la feina de Digital Imatge, Instore i Marc Martí , entre d´altres empreses.
Digital Imatge ha estat la companyia de comunicació visual més guardonada en els Premis Lletra 2016 amb tres ors i una plata, seguida per Instore i Marc Martí, amb dos ors i una plata cadascuna.
Distintius a Marc Martí:
• TERRAZA 360 - LETRA DE ORO a la millor retolació en interiorisme estable.
• STANDS SAP - LETRA DE ORO al millor element en volum.
• FINAL TOP 14 RUGBY - LETRA DE PLATA a la millor cobertura d´un event.
• LAS FLORES DE LA PAZ - SELECCIÓN LETRA a la millor cobertura d´un event.
• EXPO NATURAL - SELECCIÓN LETRA a la millor retolació en interiorisme efímer.
View the embedded image gallery online at:
https://www.marc-marti.com/index.php/ca/blog/posts/152-marc-marti-guardonat-als-premios-letra-2016#sigProId5f0ad9852d
https://www.marc-marti.com/index.php/ca/blog/posts/152-marc-marti-guardonat-als-premios-letra-2016#sigProId5f0ad9852d